1. WARUNKI GWARANCJIA

Zegarek objęty jest gwarancją na okres dwóch (2) lat, licząc od daty zakupu, za datę zakupu uważa się datę dostarczenia produktu przez kuriera. Okres gwarancji na baterię zegarka wynosi 30 dni kalendarzowych od daty zakupu.

 

2. GWARANCJA NIE OBEJMUJE

Bateria, szkło, bransoletka/pasek, koperta, tarcza, koronka.

Uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania, niedbalstwa, wypadku lub normalnego zużycia zegarka.

Uszkodzeń spowodowanych przez wodę, w wyniku niewłaściwego użytkowania, poprzez przekroczenie parametrów wytrzymałościowych ustalonych przez producenta.

* Z wyjątkiem poddawania mechanizmu plombującego zegarka działaniu zmian temperatury poza dozwolonym zakresem (5°C - 40°C).

Uszkodzeń wynikających z wypadków lub zaniedbań osób innych niż autoryzowani dealerzy lub przedstawiciele serwisowi. Gwarancja nie obowiązuje również w przypadku wad powstałych w wyniku działania nieautoryzowanych centrów serwisowych lub innych czynników, które spowodowały wady materiałowe lub produkcyjne. Produkty używane w nieodpowiednich warunkach (narażone na duże wahania temperatury i ciśnienia, wstrząsy mechaniczne, niewłaściwa obsługa), przedostawanie się do ich wnętrza płynów, metali lub innych substancji;

Wady wynikające z niewłaściwego obchodzenia się i przechowywania (np. zmiany daty na zegarze między 20:00 a 04:00, stosowania wstrząsów, interakcji z detergentami, kosmetykami lub petrochemikaliami, przechowywania w zapylonym środowisku, nadmiernej wilgoci lub czynnikach żrących, silnych polach magnetycznych, utrzymywaniu wyczerpana bateria wewnątrz zegarka itp.).

Wada jest spowodowana niewłaściwym, nagłym lub nieostrożnym użytkowaniem przedmiotu (zdarta koronka lub guziki, ślady uderzeń na kopercie, pęknięta bransoletka lub pasek, pęknięty ekran).

Cała odpowiedzialność naszej firmy będzie ograniczona do wymiany lub naprawy zegarka, jeżeli stwierdzona wada jest objęta gwarancją. Wymiana produktu na identyczny lub podobny następuje wyłącznie w sytuacji, gdy nie można go naprawić.

 

3. WYMAGANIA GWARANCYJNE I INNE RODZAJE NAPRAW

W przypadku konieczności naprawy zegarka, która jest objęta gwarancją, prosimy o kontakt pod adresem e-mail office@zegarki-pro.pl. W przypadku napraw nieobjętych gwarancją serwis może przeprowadzić naprawę za opłatą, która jest uzależniona od rodzaju zegarka i zakresu interwencji. Zanim naprawa zostanie przeprowadzona w tych warunkach, zostaniesz poproszony o wyrażenie zgody. Zalecamy ubezpieczenie przesyłki przed jej wysłaniem, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub uszkodzenia powstałe w transporcie.

Poza okresem 30 dni kalendarzowych od wystawienia karty gwarancyjnej, koszty przesyłki ponosi w całości kupujący.

 

4. SZACUNKOWY CZAS NAPRAWY produktu wynosi 15 dni roboczych od momentu przyjęcia go do serwisu, w okresie obowiązywania rękojmi i bez znacznych niedogodności dla kupującego. Brak niezbędnych materiałów do naprawy u międzynarodowego dostawcy produktu nie jest uważany za istotną niedogodność. Kupujący ma prawo żądać przede wszystkim naprawy produktu lub środka do wymiany produktu, w każdym przypadku bez zapłaty, z wyjątkiem sytuacji, gdy środek jest niemożliwy lub nieproporcjonalny do innego środka prawnego. Środek do naprawy produktu jest niemożliwy, nawet jeśli nie można dostarczyć części zamiennych do naprawy. Środek polegający na wymianie produktu jest nieproporcjonalny do środka naprawy, jeżeli koszt wymiany jest nieproporcjonalny do kosztu naprawy.

Jeśli nie skorzysta z naprawy lub wymiany produktu, jeśli środek zaradczy nie został podjęty w rozsądnym terminie lub jeśli środek zaradczy nie został podjęty w ciągu 15 dni roboczych w przypadku niezgodności produktu, kupujący może zażądać odpowiedniej obniżki ceny produktu lub może zażądać rozwiązania umowy. Aby nie być nieproporcjonalnym w stosunku do jakiegokolwiek innego środka prawnego, odpowiedni środek polegający na obniżeniu ceny nie będzie mógł przekroczyć najniższego kosztu żadnego z nich.

Kupujący nie jest uprawniony do żądania rozwiązania umowy, jeżeli niezgodność jest niewielka, ponieważ środek ten byłby nieproporcjonalny w stosunku do innych środków prawnych. Kupujący nie jest uprawniony do żądania rozwiązania umowy, jeżeli środek ten jest niemożliwy.

Kupujący ma obowiązek uiszczenia równowartości usługi magazynowania towaru począwszy od 15 dnia liczonego od dnia zawiadomienia o kosztach w protokole. Do czasu całkowitego uregulowania tych zobowiązań kupujący jest winien sprzedającemu opłatę magazynową w wysokości 1,5 zł za każde 24 godziny przechowywania produktu. Produkt może zostać zatrzymany jako gwarancja i może stać się własnością sprzedającego bez dalszych formalności, od momentu przekroczenia przez te zobowiązania wartości produktu.

Produkt dodany do listy marzeń
Produkt dodany do porównywarki

Ta strona korzysta z plików cookie, aby spersonalizować i poprawić komfort przeglądania. Zaktualizowaliśmy nasze polityki zgodnie z Rozporządzeniem (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych. Kontynuując przeglądanie, potwierdzasz akceptację używania plików cookie.