W zależności od czasu rejestracji zamówienia termin dostawy na terenie Polski wynosi:

·       Dla zamówień zarejestrowanych od poniedziałku do piątku do godziny 14:00:  2 - 4 dni robocze (od daty rejestracji zamówienia)

·       Dla zamówień złożonych od poniedziałku do piątku po godzinie 14:00 oraz zamówień złożonych w weekendy: 3 - 5 dni robocze (od daty rejestracji zamówienia)

·       W przypadku wyboru formy płatności przelewem termin dostawy liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty wartości zamówienia na naszym koncie bankowym. W przypadku zamówień z płatnością online, kartą debetową/kredytową lub ratami termin dostawy liczony jest od momentu otrzymania przez nas powiadomienia o autoryzacji transakcji przez bank wydający.

Szacowane czasy dostawy podane na stronach produktów są obliczane zgodnie z ogólnymi czasami podanymi powyżej dla dostaw na terenie Polski.


KOSZTY DOSTAWY

Koszt dostawy na terenie całej Polski to 19 zł.

Dostawa jest BEZPŁATNA dla zamówień powyżej 499 zł.


OBOWIĄZKOWE PROCEDURY DOSTAWY PRODUKTÓW


Produkty zamówione w serwisie Zegarki-pro dostarczane są za pośrednictwem szybkich firm kurierskich.

W dniu doręczenia paczki agent firmy kurierskiej skontaktuje się telefonicznie z odbiorcą w celu ustalenia terminu dostawy produktów. Jeśli kurier nie może skontaktować się z odbiorcą, podejmie jeszcze dwie kolejne próby doręczenia. Przesyłka będzie przechowywana przez 5 dni roboczych od pierwszej próby doręczenia.

Jeżeli po wszystkich próbach doręczenia przesyłka nie mogła zostać dostarczona z powodu odmowy odbioru/płatności lub braku kontaktu z odbiorcą, Zegarki-pro anuluje zamówienie i zastrzega sobie prawo do ograniczenia użytkownikowi możliwości złożenia nowego zamówienia. Aby ponownie aktywować dostęp, użytkownik musi opłacić wartość transportu niedostarczonej przesyłki w wysokości 19 zł przelewem bankowym (polecenie zapłaty) na konto wskazane przez Zegarki-pro. Po reaktywacji dostępu, zamówienia będą przyjmowane tylko z przedpłatą: płatność online kartą płatniczą lub przelewem bankowym (polecenie zapłaty).

Po otrzymaniu przesyłki odbiorca ma prawo nie przyjąć i nie wypłacić kwoty zwrotu, jeżeli przesyłka nosi ślady uszkodzenia i/lub jej naruszenia (paczka rozdarta, niezapieczętowana, mokra, zdeformowana itp.). ). Wzmianki o tych nieprawidłowościach zostaną dokonane pisemnie na AWB w obecności kuriera lub na protokole ustaleń, który również zostanie sfinalizowany w obecności kuriera. Tylko w takich sytuacjach można odmówić odbioru i zapłaty za przesyłkę.

W przypadku przesyłki z opcją otwarcia paczki przy odbiorze, otwarcie przesyłki może nastąpić w obecności kuriera. Kupujący może dokonać wizualnego sprawdzenia produktu przez maksymalnie 5 minut, ale nie może sprawdzić go pod względem technicznym (założenie zegarka, regulacja czasu, testowanie niektórych funkcji zegarka itp. są niedozwolone).

Produkt dodany do listy marzeń
Produkt dodany do porównywarki

Ta strona korzysta z plików cookie, aby spersonalizować i poprawić komfort przeglądania. Zaktualizowaliśmy nasze polityki zgodnie z Rozporządzeniem (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych. Kontynuując przeglądanie, potwierdzasz akceptację używania plików cookie.